niedziela, 6 listopada 2016

Wyliczanka



Jeśli pęd do władzy doda się do braku uczciwości, wynikiem bywa kłamstwo.

Jeśli kłamstwo doda się do bzdury, sumą jest mega idiotyzm.

 Jeśli mega idiotyzm doda się do wściekłości, nierzadko wychodzi żądza zemsty.

Jeśli żądzę zemsty doda się do rządzącej kliki, często rezultatem staje się donos do prokuratury.

Ot, taka wyliczanka. Przyszła mi do głowy, gdy przeczytałem, że do prokuratury skierowano kolejny donos o popełnieniu przeze mnie przestępstwa. Poinformowała o tym redaktor Agnieszka Szymkiewicz. Naprawdę, robi wrażenie tempo jej działania. Swój artykuł na swidnica24.pl opublikowała już około 13 w dniu złożenia zawiadomienia. Co więcej, zdaje się cytować nawet jego fragment.  Można zażartować, że prawdopodobnie składający doniesienie nie zdołałby szybciej puścić tej informacji w eter. Jednak ten żart, myślących ludzi raczej nie skłania do uśmiechu.

Co mi się zarzuca? To samo, co wcześniej (patrz mój poprzedni wpis na blogu), tylko jeszcze bardziej. Podejrzenie o „usunięciu i ukryciu” autorstwa prezydent Beaty Moskal-Słaniewskiej zastąpiło oskarżenie o kradzież dokumentu z urzędu miejskiego. Donosiciel lub donosicielka nie podpisał się. Specjalnie mnie to nie dziwi. Przecież gra w jednej drużynie z panią BMS wcale nie musi oznaczać gotowości do wspólnego z nią kompromitowania się. A brak odwagi cywilnej u autora tego paszkwilu stał się inspiracją do opisu jeszcze jednego zdania w ramach wyliczanki: 

Jeśli mentalność donosiciela dodaje się do tchórzostwa, zawsze powstaje donos anonimowy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz